کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746827652 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/13 | اعضاء: 317532 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ایسوس در نسل بعدی پدفون داک کیبرد را اضافه خواهد کرد

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ کمپانی ایسوس با عرضه‌ی محصول هیبریدی سری پدفون خود نسل نوینی از تجهیزات را به بازار ارائه داد که شامل یک تلفن‌هوشمند و داک تبلت است. حال به‌نظر می‌رسد ایسوس به این محصول اکتفا نکرده و در نظر دارد تا به پدفون خود یک داک کیبرد نیز اضافه کند که در این صورت سری جدید محصولات این کمپانی در بردارنده‌ی سه قطعه خواهد بود که می‌توان این محصول را بصورت تلفن‌هوشمند، تبلت و نهایتاً لپ‌تاپ استفاده کرد.

Mobile Geeks با کنکاش در اسناد FCC اسنادی را یافته است که نشان از تولید یک داک کیبرد توسط ایسوس دارد. این داک برای اتصال نیازی به برقراری ارتباط فیزیکی نداشته و می‌تواند از طریق بلوتوث به ابزار مورد نظر متصل شود.

همانطور که در تصاویر فوق نیز مشاهده می‌کنید، داک مورد نظر دارای عرض 25 سانتی‌متر است و براساس شواهد موجود برای عرضه‌ به‌همراه نسل جدید پدفون با نام PadFone X که از طریق AT&T ‌عرضه خواهد شد، توسعه یافته است. عدم استفاده از قفل‌های خاص در محل قرار گیری تبلت روی این داک، نشان از این دارد که می‌توان از این کیبورد برای ارتباط با سایر تبلت‌های هم‌اندازه با پدفون نیز استفاده کرد.

ایسوس برای کاهش وزن این داک، استفاده از امکان تعبیه باتری اضافی در این کیبرد را کنار گذاشته است، از این‌رو نمی‌توان همچون سایر نسخه‌های موجود در بازار با برقراری اتصال فیزیکی بین داک و تبلت، باتری تبلت را شارژ کرد. برای تامین انرژی مورد نیاز کیبرد و ترک‌پد لمسی این داک، یک باتری 450 میلی‌آمپرساعتی در داخل آن قرار گرفته است که می‌توان آن را از طریق پورت USB شارژ کرد. همچین امکان استفاده از درگاه میکرو USB نیز نبوده و از OTG استفاده خواهد شد.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 20481 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/02/17 تعداد مشاهده: 1642
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر